Pages

Thursday, June 24, 2010

Steambuttercream ku tak jadi...



Keh...keh... tengok le... experiment kmal nak cuba buat
steambuttercream tak menjadi....sememeh... kesimpulannye..
bukan semua yang kmal buat menjadi... tak tahu..salah tang mana
Rasanya nanti kmal kena cuba lagi.



nasib baik ni lebihan adunan sponge kek untuk tempahan
kek kawin...last2...makan sendiri..tapikan rupanye...
steambuttercream ni lagi sedap dari BC biasa.

4 comments:

Lovely Kitchen said...

ooo steam butter cream lagi sedap ye...camna nak buat?

JaSSNaNi said...

salam k.amal... :D
walaupun tak jadi... sedappp... hmmm berbaloi lah.. leh makan anak beranak.. kan...

sedapppp nampak.. kongsi resepi leh?? hehehe

AZLINA said...

Salam kmal, klu kmal buat lg sekali mesti jadi tuu..yg sya bca kat resepi loveliana tu, katanya kena cepat2 curah atas kek, tak leh curah sikit2, kena sekaligus ratanya. Lepas tu kena tebal, meaning kena lebihkan bc..lagi 1 stim jgn sampai pecah minyak, kejap je..apa2 pun kmal, sya pon x g kelas main cuba je..jgn putus asa, cuba lagi !

Hariaty Esmail said...

kak amal..bontot bekas stim tu kena lap dulu sebab wap air akan tumpah kat atas buttercream kita..tu yg jadi tompok2....selamat mencuba!

Post a Comment