Pages

Wednesday, December 12, 2012

Tempahan Durian Crepe dan Choc N Cookies Crepe

Assalamualaikum... entry kali ni .. nak war-war kan.. kmal dah buka tempahan crepe.. yang tengah meletop-letop sekarang ni... org lain dah lama dah ..kmal saja baru nak mula.. tak pe lah .. jadi sesiapa yang berada dikawasan sekitar Alor Setar, Jitra dan sewaktu dgn nya.. boleh le kalau nak order tapi...tapi... kena tgu akan open order dulu ye.. sbb crepe ni bukan senang nak buat.. kena mengadap dia saja seharian... buat kek senang lagi boleh gak rehat.. ini ..boleh patah pinggang nak habiskan melenggang kulit crepe walaupun utk satu adunan...  boleh tgk Page kmal ye di
Amal Homemade Biz http://www.facebook.com/AmalHomemade?ref=hl
atau Facebook Kmal (Amal Hayati)

Durian Crepe ( 1pack -4pcs RM10.00) ini saiz sederhana ye..

Kulit  ni bukan guna tepung gandum ye.. ini resepi kmal belajar dari sifu2 crepe.. durian crepe ni sgt sedap ,sebab rasanya mmg sgt sedappp, kulit yang nipis, lembut, lembap, campuran dari tepung-tepung yang lain dari biasa. bertambah sedap kalau makan setelah disimpan di dalam peti ais. Nk lagi sedap, spt kata sifu rani masukkan kat dlm tempat frozen, agak2 dlm 15 minit, kemudian keluarkan, dan makan..



Khas untuk pelanggan yang tak sukakan durian kmal ada perasa Chocolate krim yg disebatikan dgn kisaran biskut Oreo dan berintikan Choc ganache.. memang sedap seperti makan aiskrim je..



Sesiapa yang berminat..rajin2 le ke page kmal ..update tempahan crepe sentiasa akan diberitahu..

0 comments:

Post a Comment